چاپ دیجیتال لیبل-تونری

 

ماشین چاپ دیجیتال لیبل any-001

چاپ و تولید لیبل ، رسته ای از صنعت چاپ است که در سالهای اخیر از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و هرروزه بر میزان رشد  آن افزوده می شود. همراه با افزایش تیراژ تولید لیبل و با گسترش استفاده ازسیستم های رایانه ای در بخشهای تولید ، توزیع و فروش کالا ،همه روزه موارد استفاده جدیدی نیز بر موارد مصرف لیبل افزوده می گردد.

در کنار تولیدات انبوه لیبل ، موارد مصرف متعدد و متنوعی نیز نیاز مبرم به لیبل در تیراژ کم دارند که تولید انبوه آنها از نظر اقتصادی قابل توجیه نیست. پیرو این نیاز ، چاپ دیجیتال پا به عرصه تولید لیبل گذاشته و هرروزه سهم بیشتری از بازار را تصاحب می کند.
شرکت بهامین پویا همراه با عرضه جدیدترین ماشین آلات چاپ دیجیتال  و فعالیت سالهای اخیر خود در زمینه ترویج و گسترش چاپ لیبل در ایران ، با عقد قرارداد انحصاری فروش و خدمات پس از فروش با شرکت   Bitek   کره دستگاههای چاپ و تولید این شرکت را با نام تجاری anytron در ایران عرضه می نماید.
دستگاه چاپ دیجیتال لیبل any-001 و any-002 با هزینه سرمایه گذاری منطقی و استفاده از مدیا و متریال قابل تهیه در بازار داخلی ، از دستگاههائی است که علاوه بر برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، با دقت و وضوح چاپ بالا ( dpi 600 * 1200 ) می تواند جوابگوی بخش قابل توجهی از نیاز بازار ایران به لیبل های کم تیراژ باشد.
قابلیت چاپ برروی انواع کاغذ های پشت چسبدار ، رول های از پیش دایکات شده ( دستگاه مجهز به سنسور ویژه ای جهت چاپ دقیق بر روی رول های از پیش دایکات شده می باشد )، استفاده از هدهای مدرن LED ،چاپ CMYK ،چاپ رول یا عرض 50 الی 220 میلیمتر .سرعت چاپ حداکثر 9 متر در دقیقه ، بخشی از توانائی های این دستگاه می باشد

 

مشاهده ویدئو ماشین any002
مشاهده ویدئو سری جدید ماشین any002
مشاهده ویدئو چاپ با تونر سفید در دستگاه  any002

مشاهده ویدئوی بیشتر در کانال آپارات بهامین پویا