دایکات دیجیتال لیبل

دستگاه لمینیت ، دایکات و پوشال گیر دیجیتال لیبل any-cut

ولید لیبل  ، مجموعه عملیاتی است که  می بایست بصورت کامل انجام پذیرد. این عملیات که شامل : چاپ ، لمینیت ، دایکات و پوشال گیری می باشد ، معمولا همزمان و بصورت پیوسته صورت می پذیرد.

همراه با گسترش چاپ دیجیتال لیبل در جوابگوئی به تقاضای بازار جهت سفارشات کم تیراژ ، عملیات لمینیت ، دایکات و پوشال گیری لیبل های چاپ شده با سیستم دیجیتال ، از مباحث بحث برانگیز بوده و زمان بر و هزینه بر بودن ساخت قالب های دایکات ، بعنوان مانعی در راه گسترش چاپ دیجیتال لیبل محسوب می شده اند.

شرکت Bitek  با توجه به نیاز مبرم بازار به سیستم دایکات دیجیتال ، دستگاه any-cut را به بازار عرضه نموده است. طراحی ساده و جمع و جور این دستگاه ، امید به افزایش سهم چاپ دیجیتال در بازار چاپ لیبل را افزایش داده و فرصت سرمایه گذاری جدید و با ارزش افزوده بالائی را برای افراد  فعال در صنعت چاپ پدید آورده است.

اين دستگاه بدون نياز به قالب و با سرعت 18 متر در دقيقه توان دايکات و پوشال گيري 5000 عدد ليبل را در هر ساعت داراست سيستم پيشرفته و دقيق آن که با دقت فوق العاده اي تنظيم مي گردد امکان دايکات دقيق ليبل را فراهم مي سازد. همچنين تنظيم دقيق ميزان تاثير اشعه ليزر امکان برش به صورت نيم تيغ و يا برش کامل را ممکن می نماید.

حجم کم و قابليت نصب و راه اندازي در فضا ي دفاتر اداري ، اپراتوري آسان ، دقت فوق العاده ، عدم نياز به قطعات و لوازم مصرفي تنظيم سرعت و ميزان اشعه ليزر بمنظور انجام دايکات بر روي انواع متريال ، عدم محدوديت در شکل . زوايا و اندازه ليبل و …. از توانائي ها و امکانات اين دستگاه مي باشد.

تجهيزات مربوط به لمينت اين دستگاه، پوشش ليبل هاي چاپ شده توسط چاپگر ديجيتال را با فيلم هاي لمينيت وبمنظور شفافيت و دوام بيشتر در شرايط مختلف بسادگي امکان پذير مي سازد.

 

دانلود کاتالوگ 
 مشاهده ویدئو ماشین
 مشاهده ویدئو ، لمینیت ، دایکات و پوشال گیری در طرح های متنوع

 

مشاهده ویدئوی بیشتر در کانال آپارات بهامین پویا